fredag 24 februari 2017

Inte så illa ....

... eftersom jag har en förmåga att gissa helt fel när hjärtat styr före hjärnan.
Gårdagens resultat
Bollnäs - Hammarby  2-3
Helt klart Bollnäs match men någonting e fel någonstans. Skall inte vara så att ett lag med så många bra spelare med så hör nivå torskar. Mysko. Har sett det för med lag från den orten och jag må tyvärr säga det igen, fel ledarskap och helt fel match taktik.
Kära Bollnäs ni måste anfalla och hugga framåt. Inte slösa energi på att ta hem en boll. Den bandyn e död har du glömt det herr Forslund.
Villa - Vänersborg  7 - 2
Ja inte så mycket att säga om maskinen Villa som sätter det från start å då e de inte så lätt att jobba hem det för IFK, trots merierade spelare som tyvärr inte förstått sin uppgift ännu.

Båda resultaten vart tvärt emot mina förväntningar, men det kan ju vända i morgon.
Naturligtvis blir jag lite orolig med tanke på mina tips för kvällen, eller behöver jag inte det?
Kör nog på hemmavinst i båda kvartarna ikväll trots allt.
***

Inga kommentarer: