onsdag 30 december 2015

Bandy på Hällåsen ....


 .... ikväll mellan Broberg och Edsbyn.  ( Läs #1 Henrik Renvall)
Svårt att tänka mig ett annat resultat än bortavinst, men kanske bäst att inte vara för säker.  Hoppas att #11 Edling är med ikväll om än inte så mycket. Tror de rödalaget vill visa att man kan bättre än på annandagen.

På Sävstaås möts Bollnäs - Vänersborg och även om #57 Hedqvist e på topp så hjälper det nog föga nu när Bläsmåla har vind i seglen. Bara hoppas det blir mycket mål.
Övriga matcher ikväll:
Gripen - Villa där nog bortavinsten är solklar.
Kungälv - Hammarby, tveksamt om bajen kan få någon poäng. Jag tror på hemmavinst.
Sirius - Tillberga, borde bli en vinst för hemmalaget.

Vann 184:- senast på en av mina 10:- spel. Orsaken var att jag spelade på antalet mål istället på segrare. Så vi fortsätter där å lägger pengarna på tre målrikaste matcherna.

Nu åker vi till Hällåsen lillasyster T och jag och förhoppningsvis får vi se minst 8 mål och en bosrtavinst.
***

Inga kommentarer: