tisdag 22 oktober 2013

Lite räkna ...

Igår gjorde jag något jag gjort 41 ggr tidigare.
Det var tredje gången i Bollnäs vilket innebär att jag nu gjort det lika många gånger där som i Hudiksvall och Fagersta.
Tror de är nio gånger i Gävle och en gång i Sandviken men de flesta gångerna i Uppsala (22) trots allt.
Inget rekord man skryter med eller man hoppas någon skall slå, helst vill man väl att ens nära å kära skall slippa. En hel del har nog gjort det betydligt fler gånger än jag, så det finns alltid de som har det värre.
Mår dock ovanligt bra idag på morgonen, antagligen beroende på den för mig nya sövmetoden vilken var guld om man säger så. Pigg direkt när man vaknade och ingen dåsighet, gott med andra ord. Borde även Gävle lära sig till nästa gång.
Nu gäller det väl att rehabilitera sig.
***

2 kommentarer:

Stig Henriksson sa...

Men gångerna i Fagersta var väl ändå skönast?

GeoTaifun sa...

De gäller ju att veta vad det handlar om å de i Fagesta har jag inte en aning om om man säger så.